Betingelser

Booking


Det er en betingelse for booking af lokaler at Lejer har accepteret nærværende vilkår og betingelser. Lejers markering af feltet “Jeg har læst og accepterer vilkår & betingelser” under booking skal anses for at udgøre en aftale mellem Lejer og "EVENTEN".

Under booking forpligter lejeren sig til at opgive korrekt navn, adresse, telefon samt e-mail adresse. Derudover skal der opgives hvad huset skal benyttes til.

Hvis man booker med falske oplysninger og det opdages vil ens booking blive annulleret og depositum tilbageholdt. Derudover bliver lejeren sanktioneret mod fremtidige bookinger af EVENTEN.


Depositum

For bindende booking skal der betales et depositum på kr. XXXX,- sammen med lejeudgiften. I modsat fald frigives dato til booking.

Ved begravelser udgør depositum kr. XXX,- for Mandag til Torsdag og kr. XXX,- for Fredag til Søndag af den samlet betaling.

Tilbagebetaling af depositum sker ved tilbageførsel af beløbet til det anvendte betalingskort ved booking.


Lejeperiode

Huset er til rådlighed fra kl. 08:00 på lejedagen til kl. 05:00 næste dag.


Betaling

Lejeudgiften inkl. depositum skal betales med betalingskort ved booking. Ved manglende betaling ved booking frigives dato til booking.

Ved aflysning af lejemål tilbagebetales depositum således:
Aflysning senest 6 måneder før lejedato: 80%
Aflysning senest 3 måneder før lejedato: 50%
Aflysning senere end 3 måneder før lejedato: 0%



Nøgler

Nøglen udleveres mandag før lejemålet i tidsrummet kl. 18:30 – 20:30 på adressen.

Nøglen afleveres efter endt lejemål i postkassen på væggen. Såfremt nøglen ikke tilbageleveres/mistes forbeholder EVENTEN sig ret til at omstille låse og genanskaffe nøgler for lejers regning.


EVENTEN er røgfri, hvorfor rygning skal foregå udendørs.


Aflevering

Borde afvaskes/aftørres
Gulve fejes


Køkken:
Køleskab tømmes, afvaskes også døren udvendig og slukkes.
Fryser tømmes også afvaskes også døren udvendig og slukkes.
Komfurer med alt tilbehør rengøres.
Kaffemaskine/kedel/termokander rengøres og skylles.
Alt brugt service afvaskes og sættes på plads de respektive steder.
Alle glas afvaskes og sættes i rammerne. Og sorteres; hvidvin for sig, rødvin for sig etc.
Smadret glas / poselæn sættes i de respektive kasser.
Affald lægges i containerne.
Vinflasker lægges i flaske containeren.

Husk:
Rygning er forbudt indendørs.
Alle vinduer og dører skal lukkes/låses.
Lyset skal være slukket ved aflevering.
Misbrug, misligholdelse og manglende rengøring af ovennævnte vil blive fratrukket i depositummet.
Alt i alt skal huset afleveres i den stand du har modtaget det/ønsker at modtage det.


Hvad skal man selv medbringe:

  • Viskestykker, karklude
  • Affaldsposer, store sække
  • Lighter
  • Knive til udskæring af kød
  • Håndklæder til toiletterne
  • Poser til isterninger
  • Proptrækker / oplukker
  • Toiletpapir, håndsæbe, sulfo


Priser ved manglende oprydning
Manglende sortering af glas/porcelæn: kr. 500
Manglende aftørring af borde: kr. 500
Manglende sortering af stole og borde
10 borde i hver stabel og 10 stole i hver: kr. 500
Manglende rengøring af ovn, pr.stk: kr. 500
Manglende rengøring af opvaskemaskine: kr. 500
I skal huske at have jeres indboforsikring i orden, hvis der er noget større der går i stykker, såsom lamper, toilet, køleskabe, døre etc. Kommer i selv til at erstatte det.

Priser på service pr. stk.
Glas: Vandglas, cognacglas, snapseglas: kr. 20
Glas: Rød- , hvidvinsglas, champagneglas & ølglas: kr. 30
Kaffekop: Kaffekop, underkop: kr. 20
Tallerkener: Kage, spise, dyb: kr. 20, 30, 30
Glasskåle i cm: 7, 9, 13, 17, 20, 28: kr. 10, 15, 20, 25, 30, 35
Bestik: Teske, kagegaffel, spiseske, gaffel, kniv: kr. 10, 10, 15, 15, 15
Andet bestik: Kagespartel, kartoffelske, sauceske: kr. 25, 25, 30
Stort bestik: Store piskeris, suppeøser: kr. 75,75
Div.bestik div. Skæreknive: kr. 150, 50
Osteskære, gryder, pander: kr. 500
El-artikler: elpisker, elkoger: kr. 200, 400
Kander: glaskander små, store, termokander: kr. 50, 50, 200
Fade: kr. 100
Skærebrædder Str.1, 2, 3: kr. 150, 175, 200

Hold din næste fest på EVENTEN